Quantcast
Film

Fenomenaal openingsweekend voor No Time To Die

No Time To Die haalde maar liefst bijna 150.000 bezoekers tijdens het openingsweekend (de film kwam uit op donderdag in plaats van de traditionele woensdag). De film overtreft het vorige record voor de beste release sinds de heropening van de Belgische bioscopen, dat tot nu toe in handen was van Fast & Furious 9 met 102.000 bezoekers. Deze prestatie maakt de film ook de beste Belgische opening aller tijden voor een release in september.

Internationaal maakte de film een brutowinst van bijna 121,3 miljoen dollar in 54 landen (exclusief China, de VS en Frankrijk) en werd zo de eerste titel die in één weekend meer dan 100 miljoen dollar opbracht sinds de pandemie zonder de Chinese markt.

In de geboorteplaats van ’s werelds grootste spion, het Verenigd Koninkrijk (inclusief Ierland), bracht No Time To Die 35,1 miljoen dollar op, goed voor de zesde hoogste opening aller tijden en de grootste release sinds de pandemie… en dat in slechts vier dagen.

Lees ook: Bond-film No Time to Die pakt uit met eigen podcast

Toon meer

Inte Moeyersons

Redactrice

Gerelateerde berichten