Financiële oppepper voor Celien Hermans

Foto: Contentcuration.be

In 2020 legde corona de wereld stil. Het betekende voor artiesten, die nergens konden optreden of opnemen, een financiële domper vanjewelste. Maar de fashionista’s onder de BV’s zagen toen hun kans om in te zetten op online mode. Onder hen ook zangeres Celien Hermans.

Zij is bovendien één van de relatief weinige BV’s die met succes een zijstap ondernam. De dochter van Margriet Hermans richt zich met haar merk Dett op vrouwen met maatje 36 tot 60. “Ik verkoop kledij, accessoires, schoenen, juwelen, handtassen… Financieel is dit een oppepper”, citeert Dag Allemaal haar reactie van toen.

En het bleek echt een schot in de roos, twee jaar geleden opende Celien zelfs een fysieke pop-upstore in haar geboortestad Turnhout. Momenteel is het echter opnieuw online te doen, want met haar gevulde concertagenda heeft Celien Dett weer even op een lager pitje moeten zetten.

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van mudoo.be

* verplicht in te vullen

ByLisa Paulussen

Als studente communicatiewetenschappen kreeg ik de kans om ervaring op te doen bij Showcomm bv, het bedrijf achter deze website. Na mijn stage ben ik in 2021 gewoon blijven hangen en kan ik mij uitleven met het schrijven van berichten over Belgische en Nederlandse showbizznamen. Geniet van mijn berichten en deze website.