Goed nieuws voor de radiozenders van DPG Media, want volgens de CIM-luistercijfers is Qmusic marktleider in de doelgroep van 18-tot 44-jarigen en blijft het ook de tweede grootste zender in Vlaanderen. Joe staat op de derde plaats en behaalt zo zijn beste resultaat ooit. De CIM-cijfers zijn uitzonderlijk gemeten voor een periode van 1 september 2020 tot en met 28 februari 2021.
Volgens de CIM-luistercijfers is Qmusic met een marktaandeel van 22,1% marktleider in de zenderdoelgroep 18-tot 44-jarigen. Dat is een stijging van 3,1% ten opzichte van vorig jaar. Bij het brede publiek blijft Qmusic de tweede grootste zender in Vlaanderen met een marktaandeel van 12%, 1,6% meer dan vorig jaar.
De cijfers van radiozender Joe zijn ook goed gestegen ten opzichte van vorig jaar. Joe haalt bij het brede publiek zijn beste resultaat ooit met een marktaandeel van 9.8%, een stijging van 1,2%. Daarmee mag het zich de derde grootste zender van Vlaanderen noemen. In de zenderdoelgroep 35- tot 54-jarigen groeit Joe van 12.7% naar een sterke 14.2%.